Aktivita, podzim 2018

Na podzim pokračovala moje aktivita v EI, nadále jsem příležitosně rozdával body v závodech. V listopadu jsem se po návratu do OK stal stronovým členem CB klubu Domažlice, momentálně již se získanou call OK1RDO.

Provoz
Zámořských QSO příliš nebylo, za zmínku stojí snad jen P4/N5TV na Arubu a po dlouhém volání také TI2CC do Kostariky. Potěšilo mě soutěžní spojení Radioklubem Jan Hus z Pakracu, 9A5Y a také všechna spojení s našimi stanicemi OK5Z, OK2D, OL100CSR, OL0M, OK1GTH/p, OK2ZTW, OL100A, OK1IME, karlovarskou kolektivkou OK1KVK. a OM2Y. V OK jsem pak již jen dělal pár spojení na KV, mezi nimi do Ománu A41NN.
V EI jsem navázal celkem téměř 400 QSO do 52 DXCC.

Závody a diplomy
Zúčastnil jsem se Scandinavian Activity Contestu, který byl asi nejpovodenější, ze všech contestů, odjetých v Irsku. Dále jsem rozdal body ve Worked All Germany. Ve WAG jsem zvítězil mezi irskými stanicemi ve své kategorii, neboť jsem byl jediná stanice z EI.






Komentáře