Aktivita, zima 2018/19

Veškerá moje aktivita již probíala z OK. V zimě jsem hodně cestovl a na rádio nebyl příliš čas.

Provoz
Svůj návrat na pásma z OK jsem zahájil HA DX Contestem, pravidelným prolaďováním KV a několika aktivacemi SOTA. Na portejblovou anténu MP1C se podařil z domova EY7AD, radost mi udělalo spojení s EE100V, příležitosná call ke to letům fotbalového klubu Valencia CF, kterému fandím, do diplomu Worked All Ireland se mi podařilo ulovit jen jedinou irskou stanici EI8GQB.

Khujand v Tádžikistánu
Závody a diplomy
S OK1RDO jsem pomohl odjet lednový FM Pohár a VKV Provozní aktiv, odjel jsem na svojí call HA DX Contest v kategorii SOSB na 80m. Na Baldově se občas někdo objevil na pokec, což bylo milé.

HA DX

Provozák
HA DX Contest byl velmi rychle vyhodnocen a obdržel jsem tento diplom za čtvrté místko, celkový počet účastníků v kategorii byl 10. Rovněž mi e-mailem přišel diplom ke karnevalu v městečku Ivrea, o diplom jsem vůbec nežádal, jednoho dne se prostě objevil v e-mailu.



SOTA
V lednu jsem v rychlosti s ručkou vyběhnul neplánovaně na OK/PL-043 Rýzmberk a o den později jsem se vydal na Čerchov OK/PL-088, kde byli velmi zimní podmínky, na Čerchově se však povedlo 10 QSO i jen s ručkou a pendrekem. Po deseti letech jsem se tedy vrátil i do programu SOTA, odhodlán získat letos diplom za 500 bodů, plán byl pouze 2m FM s jednoduchou výbavou, uvidíme, zda je to reálně. Na přelomu zimy a jara jsem aktivoval Jezvinec OK/PL-032, kde to bylo utrpení a na druhý den Koráb OK/PL-028.




SWL
SWL činnosti jsem se nevěnoval, zapsal jsem si do logu maják EA4YAK, který hrál jednoho březnového odpoledne na 28 MHz.

Komentáře