Aktivita, únor - červen 2019



Provoz a DX 
Za toto období jsem navázal několi stovek spojení. Nasbíral jsem několik stanic z EI do diplomu Worked All Ireland, povedlo se několik pěkných DX a nových DXCC, mezi nimi např. PJ4/AE4CW z Bonaire, P40L Aruba, FR4QT na Reunionu, několik saúdskoarabských stanic, Mauritánie 5T5PA, 8J1ITU z Japonska, 4M1Y z Venezuely, V51WH Namibie, OG0C Alandy, OJ0AW Märket reef a především E31A z Eritreje hned na dvou pásmech, na 20m jsem jej volal hodinu a čtvrt.
Vrátilo se prvních pár QSL lístků pro EI/OK1NYD.
Rovněž nejsem si nechal vytisknout nové QSL.




Závody a diplomy
Zúčastnil jsem se hned několika závodů, většinou jen za účelem rozdání bodů, ale SP DX Contest jsem pojal trochu vážněji a bylo z toho celkové šesté místo v kategorii SOSB 80m SSB (druhé v OK/OM). dále jsem rozdával body v Helvetia Contestu a Baltic Contestu. Pomohl jsem pro OK1RDO odjet nějaké VKV "pouťáky" a 2. Subregionální závod. Pomohl jsem OK1KDO jet OK OM DX Contest, který jsme vyhráli! 
Získal jsem diplom 100ČS,.za potvrzených 100 OK stanic.




SOTA
Opět s ručkou jsem se vydal na Jezvinec, Koráb, Velký Ostrý, Starý Herštejn, Přimda, Můstek, Pancíř. Na všech kopcích se požadovaný počet spojení podařil, nejhůře to šlo na Jezvinci. K získání základního diplomu chybí aktivovat cca 2-3 kopce.




SWL
Na 3885 kHz jsem se pokusil přijmout meteorologický námořní fax, dále jsem do deníku zapsal TWR Africa (vysílač v JAR), VOA (vysílač v Botswaně), pravidělně lze naladit Radio Saudi, Voice of Turkey, Radio Romania International a jiné stálice. 



Komentáře